ALGEMENE VOORWAARDEN

 
1. Algemeen
Deze voorwaarden gelden voor iedere
aanbieding, behandeling en transactie tussen Skinspire en de cliënt waarop
Skinspire deze voorwaarden van toepassing heeft verklaard, voor zover van deze
voorwaarden niet door partijen uitdrukkelijk en schriftelijk is afgeweken.

2. Inspanning Skinspire
Skinspire zal de behandelingen naar
beste inzicht en vermogen en overeenkomstig de eisen van goed vakmanschap
uitvoeren en op grond van de op moment bekende stand der wetenschap.
Skinspire  zal zoveel als redelijkerwijs mogelijk de cliënt informeren
over financiële consequenties van de wijziging of aanvulling van de behandeling.

3. Afspraken
De cliënt dient bij verhindering voor
een afspraak zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk 24 uur voorafgaande aan de
afspraak aan Skinspire melden. Indien de cliënt deze verplichting niet tijdig
nakomt, mag Skinspire 100% van het honorarium voor de afgesproken behandeling
aan de cliënt berekenen. Indien de cliënt later dan de afgesproken tijd in de
praktijk komt, mag Skinspire de verloren tijd inkorten op de behandeling
en toch het gehele afgesproken honorarium berekenen. Bij meer dan vijftien
minuten later dan de afgesproken tijd in de praktijk aankomen kan Skinspire de
afspraak annuleren en het geheel afgesproken honorarium berekenen. Skinspire
dient bij verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk 24
uur voorafgaande aan de afspraak aan de cliënt melden.

4. Betaling
Skinspire vermeldt alle prijzen van
behandelingen zichtbaar online op www.skinspire.nl . De gemelde prijzen zijn inclusief btw. Aanbiedingen in
advertenties zijn geldig in de aangegeven looptijd en/of zolang de voorraad
strekt.
De cliënt dient direct na afloop van de
behandeling de betaling van de behandeling en eventuele producten te voldoen.
Indien cliënt, na een aanmaning en
het verstrijken van een gestelde nadere betalingstermijn het verschuldigde
bedrag en rente niet heeft betaald, is cliënt verplicht Skispire alle
buitenrechtelijke en gerechtelijke kosten, inclusief kosten voor juridische
bijstand te vergoeden. Tevens heeft Skinspire het recht de cliënt de toegang
tot de praktijk te weigeren zonder opgaaf van redenen.

5. Persoonsgegevens & Privacy
De cliënt voorziet Skinspire voor de
eerste behandeling van alle gegevens, waarvan Skinspire aangeeft dat deze
noodzakelijk zijn of waarvan de cliënt redelijkerwijs behoort te begrijpen dat
deze noodzakelijk zijn voor het zorgvuldig uitvoeren van de behandeling.
Skinspire neemt de persoonlijke gegevens van de cliënt op in een elektronisch
klantenbestand. Skinspire behandelt de vertrouwelijke gegevens van de cliënt
volgens de richtlijnen in de Wet Bescherming Persoonsgegevens.

6. Geheimhouding
Skinspire is verplicht tot
geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die de cliënt heeft
medegedeeld tijdens de behandeling. Informatie geldt als vertrouwelijk als dit
door de cliënt is meegedeeld of als dit voortvloeit uit de aard van de informatie.
De geheimhouding vervalt indien, op grond van een wettelijke bepaling of een
rechtelijke uitspraak, Skinspire verplicht is de vertrouwelijke informatie aan
derden te verstrekken.

7. Aansprakelijkheid
Skinspire is niet aansprakelijk voor
schade, van welke aard ook, ontstaan doordat Skinspire is uitgegaan van door de
cliënt verstrekte onjuiste en/of onvolledige informatie over relevante
lichamelijke aandoeningen, medicijngebruik, productgebruik, werkzaamheden
of vrijetijdsbesteding. Skinspire is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal
of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de cliënt heeft meegenomen
naar de Salon.

8. Klachtenregeling 

  1. Skinspire beschikt over een voldoende bekendgemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure. 
  2. Klachten over de uitvoering van de behandeling moeten binnen 4 weken volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij Skinspire, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd. 
  3. Bij Skinspire ingediende klachten worden binnen een termijn van 7 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door Skinspire  binnen de termijn van 7 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
  4.  Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.
  5.  Een klacht schort de verplichtingen van Skinspire niet op, tenzij Skinspire schriftelijk anders aangeeft. 
  6. Indien een klacht gegrond wordt bevonden door SKinspire, zal Skinspire naar haar keuze of de geleverde producten kosteloos vervangen of repareren. 

 
9. Garantie
Skinspire geeft de cliënt 14 dagen
garantie op de behandeling(en) en de producten. Deze garantie vervalt indien:
1.      De cliënt andere producten dan de door Skinspire
          geadviseerde producten heeft gebruikt.
2.       De cliënt de adviezen voor thuisverzorging niet heeft opgevolgd.
3.       De cliënt de producten niet volgens de gebruiksaanwijzing heeft gebruikt.
4.       De cliënt onder behandeling is geweest bij een andere specialist of arts.

11. Beschadiging & diefstal
Skinspire  heeft het recht van
de cliënt een schadevergoeding te eisen indien de cliënt meubilair, apparatuur
of producten beschadigt. Diefstal wordt gemeld bij de politie.

12. Behoorlijk gedrag
De cliënt behoort zich in de salon
behoorlijk te gedragen volgens algemeen aanvaarde normen. Indien cliënt na
herhaalde waarschuwingen onbehoorlijk gedrag blijft vertonen, heeft Skinspire
het recht de cliënt de toegang tot de praktijk te weigeren zonder opgaaf
van reden.